Donate the trip

You can donate the trip. Account: Anu Hark, EE862200221067441148

teisipäev, 14. veebruar 2017

Express hitch-hiking to Estonia

10.02.2017 at 8.30 - 13.02.2017 at 5.30 (Italian time).
69 hours, 2650 km. Google mapsi link teekonnast: Monza-Tallinn

10.02  Monza - Villach
Sellest ma juba rääkisin eelmises postituses.

I already talked about it in last piece....

11.02 Villach - Rybnik
Hommikul olin kui surnu ning võib-olla just seetõttu läks ka hääletamine edutult. 5 tundi töllerdamist ja tiksumist tee ääres. Oooeeh, läheks Itaaliasse tagasi. Juba käis närvidele see külm, võib-olla liiga protestantlik/kapitalistlik kultuur (paraku ei räägi ma eriti saksa keelt, niisiis suhtlemine oli nagunii raskendatud). Õnneks tulevad alati appi poolakad. Otse küüt Lõuna-Poolasse Rybniku lähedale. Seal sain jälle kaua oodata. Mingid poolpurjus tüübid tahtsid mind nii-väga aidata, ning kuna liikumissuund oli neil teine, jätsid nad mulle lohutuseks kotitäie õlut. Nohjahnoh, eks ma siis tassisin Eestisse veidi Poola õlut... keegi ikka tahab.

In the morning I felt dead, maybe thats why it was so hard to hitchhike and get the ride..... who wants to pick up somebody who is not able to keep eyes open? 5 hours just walking next to the road. It seemed that an austrian person will never pick me up.... fortunately there are a lot of polish drivers passing by. Lucky me - one ride directly to South-Poland near Rybnik. 5 hours of waiting again. There were some half-drunk guys who wanted to help me so much that even though they had another direction, they left me a bag full of local beer. OK, I'll take some beer to Estonia then.... maybe I'll need it in the summer.
12.02 Rybnik - Bauska
kella 2 aal öösel sain rekkaga küüti Varssavisse ning sealt edasi mingi imeliku mikrobussiga Lomzasse.... ma isegi ei tea kuidas ma sinna julgesin istuda.... Mööblit ja inimesi täis... mingi tüüp magas taga, asjade hunniku otsas. Need olid ka viimased tunnid kui ma telefoni omasin. See libe sell hõppas mul ilmselt taskust välja kui autost lahkusin. Mis seal ikka, üritasin küll tankla töötajate telefoniga oma numbrile helistades asja parandada.... lootsin, et auto pole veel liiga kaugel ning omanikud kuulevad helisemist, kuid nii hästi ei läinud. OK, tagasi teele. Järgmine  poolakas kes peatus oli teel Soome, kuid arvestades, et rekkajuhtide tööpäeva pikkus ei tohi ületada 9 tundi, tähendas see vaid jõudmist Bauska linnani Lätis (siis pidi juht vähemalt 9 tunnise pausi tegema). Kurjam, Lätis ei tundnud ma end küll eriti kodus - kuidagi väga külm ja kõle. Tankla töötaja oli küll sõbralik, kuid tundus ikkagi alati ehmunud olevat kui ma taga rääkida üritasin.

At 2 am I got next ride to Warsaw, then with an microbus to Lomza..... last hours having a phone. Yeah it fell out of my pocket when I left the car probably. I tryed to call my nr from petrol station, but without success..... OK, back to the road. Next polish trucker took me to Bauska, Latvia.

13.03 Bauska - Tallinn
 Järgmine poolakas viis mu Märjamaa lähedale (ma magasin suurema osa teest, niiet ma tegelikult ei saanud aru kus ma olin) ning sealt edasi jäi veel väike ots Tallinnani..... Kell 6.30 olin kodus. SOE MUSTSÕSTRAMOOSIJOOK ja VOODI 😌. Telefoni olin küll kaotanud, kuid see-eest olin kusagilt tee pealt mingi viiruse üles korjanud. Paar päeva ma vist reisida ei taha!

Another 2 hours waiting.... and another polish guy took me to Märjamaa, Estonia. Last 60 kms. Estonian guy.... what a miracle, I was already waiting for some polish :D. At 6.30 I was home, drank a cup of HOT BLACKCURRANT JUICE and went to SLEEP in MY OWN BED. Yeah, thats right, I was tired. Some days I won't travel.... at least 3 days....


Pean mainima et ekspress-hääletamine on väga väsitav ja igav, vähemalt juhul kui poola keele oskus on nõrk. Tavaliselt pakuvad rahvusvahelistel kiirteedel küüti just poola rekkajuhid. Neil pole häda midagi, kuid nad ei harrasta keeleõpet. Niisiis ma nokkisin enamus ajast, üritades mitte magama jääda, kuid siiski olles enamus aega mingis imelikus uduses olekus.
Järgmise korrani!!

The express-hitching is quite boring i need to say. I like polish people and I have nothing bad to say about truck drivers, but I don't speak polish. So I was mostly trying not to sleep but actually doing it anyway. For smaller distances and in smaller roads there is more possibility to find some small car, but on international highways mostly truckers pick up travellers..... and most of them are polish anyway (actually also most of hitchhikers are polish or german).
Hasta pronto! See you soon!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar